2014. április 14., hétfő

Most már blogon keresztül is követhettek!

Sziasztok!

Nem is olyan régen létrehoztam az azonos nevű Facebook-oldalt. Igazából nem is tudom pontosan, hogy miért először azt, de mindenképpen terveztem egy blogot is. Úgy gondoltam, ezt majd olyan 200 lájk körül hozom létre, de azt gondolom, nem volt miért várni.
Nem azt mondom, hogy már komplett kis közösséggé fejlődtünk, de azért vannak emberek, akik folyamatosan követik a posztjaimat, véleményt írnak, és néha már egymással is beszélgettetek, ami nekem nagyon jó hír volt.

Nyilván felvetődhet bennetek a kérdés: minek? Ezeregy könyves blog van már, nem felesleges egy újabb? Hát elmondom nektek, hogy simán előfordulhat. De én nagyon szeretem a könyveket, és jó érzés megosztani a gondolataimat a vakvilággal, még akkor is, ha az a világ vak, vagy éppenséggel süket, és a kutyát sem érdekli az, amit én összehordok.
Természetesen ez nem a blog végleges arculata. Gyakorlatilag az egész még csak egy sablon, amin folyamatosan dolgozom, de úgy gondoltam, addig is megnyitom a kapuit, minél hamarabb. Egyrészt, itt sokkal részletesebben tudok írni, mint Facebookon, másrészt pedig hogy úgy mondjam, színesebben. Nem tudom, mit szólnátok, hogyha odaömlesztenék nektek több száz sort szárazon, fekete fehéren, mindössze egy képpel. Nem hinném, hogy sokan elolvasnák. Nem mondom, hogy itt nem törekszem majd a tömörségre és a lényegre törésre, de azért mások a lehetőségek. :)

És hogy miket várhattok itt, a blogon? Természetesen elsősorban könyvértékeléseket, ajánlókat, vagy mindenféle más könyves témájú bejegyzést, mint az oldalon is (tehát például legszebb borítók stb.). Ezen kívül nem ódzkodok a sorozatoktól sem, ezét ha van rá igény, szívesen foglalkozom- kisebb mértékben- azokkal is, főleg Vámpírnaplókkal, Egyszer volt, hol ne volttal, Teen Wolf-fal, Originals-szal és még néhány hasonlóval. :) Amit még elmondanék, hogy szeretek rajzolni, ezért nem kizárt, hogy néha saját "művekkel" illusztrálok majd. Ha véletlen máséval, azt mindenképpen jelzem, és természetesen megjelölöm a forrást is. 




Elsőre talán ennyi elég is lesz. Nem tudom, mikorra fog beindulni a blog, viszont örülnék, ha minél többen látogatnátok majd. Természetesen minden (főként építő) kritikát elfogadok és örömmel veszek, úgyhogy csak bátran! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése