2014. augusztus 16., szombat

BORÍTÓMUSTRA: Leiner Laura- Késtél (Bexi sorozat #1)

Sziasztok!

Pár perce került nyilvánosságra Leiner Laura új könyvének borítója. Egyúttal megtudtuk a címet is, valamint hogy a szeptember eleji megjelenés is még tovább csúszik- októberig.
Íme a várva-várt borító, amit már biztosan ti is láttatok:

Kiadó: Gabo
Cím: Késtél
Sorozat: Bexi
Megjelenés: 2014 október


Tudom, hogy nem ítéljük meg a borító alapján a könyvet, de én valami nagyobb durranásra számítottam. Persze, szépek a háttérben a hangjegyek meg a kulcsok, és valószínűleg a mikrofon is kifejezi azt, amiről a regény szólni fog, de nekem így, itt és most ez egy picit laposnak tűnik.

Már az Akkor szakítsunk-kal is így voltam, ami egyébként tetszett, olvastatta magát és egy délután alatt végeztem vele, de mégsem volt olyan meghatározó olvasmány, mint az SzJG. Remélem, hogy egyszer visszatér az a színvonal, és íme, itt a lehetőség egy újabb sorozattal, hátha csak arról van szó, hogy az írónő több könyvben jobban ki tud teljesedni! :) Ezzel párhuzamosan viszont van egy nagy félelmem, hogy ez is egy Love Factor vagy éppen Violetta- szerű történet lesz, ami arról szól, hogy a főszereplő lány hogyan hajszolja az álmait az énekessé válás útján. Kívánom, hogy valami egyedi és új legyen, mert én őszintén nagyon szeretném szeretni ezt a sorozatot. :)

Nektek hogy tetszik a borító? Mi a véleményetek a címről, szerintetek milyen lesz a sorozat? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése