2016. augusztus 22., hétfő

Daemon és Kat halloweeni vásárlása

Sziasztok!
Gyorsan lefordítottam egy bónusz jelenetet a Luxen sorozathoz. Természetesen nem tökéletes fordítás, ha valaki inkább az eredeti, angol verziót szeretné olvasni, azt itt megteheti.



     

     -Ezt nem veszem fel.
      Daemon hihetetlenül zöld, harmatos fűre emlékeztető szemeivel a morcos arcomról a kezében lévő piros anyagdarabra pillantott.
      -Mi a baj vele?
     Most tényleg le kell betűznöm neki? Úgy látszik. – Még a hasamat sem takarja, a többi testrészemről nem is beszélve!
      -Nem értem, mi ezzel a probléma.
      Karba tett kézzel néztem fel rá.
      -Mi az?
      A szája egyik sarka mosolyra húzódott. A strasszos hajpántra két bolyhos fület erősítettek. – Még fül és egy édes kis farok is jár hozzá! A cicajelmez tökéletes lenne neked, Cica.
      A fejemet csóválva fordultam vissza a kosztümös állványhoz, és elkezdtem lapozgatni a szexi állatos szettek széles választékát. – Nem veszek fel semmit, amin farok van.
      Átölelte a derekamat, és melegen belelehelt a nyakamba. – Szerintem viszont tökéletes jelmez lenne.
      Mélyen beszívtam a levegőt, amikor az ajkával végigsimított az arcomon.
    -Szóval téged nem is zavarna, ha kilátszana a mellem és a fenekem, és mindenkitől azt kérdezgetnék, hogy „Helló, nem kértek esetleg egy csésze teát?”.
     Daemon arca megmerevedett. Hátradöntöttem a fejem, hogy elkaphassam a pillantását. Összeszűkült a szeme, én pedig elvigyorodtam. – Gondoltam. Keressünk tovább.
      Egy teljes másodpercig csöndben maradt, ez már világrekord. – És mi lenne, ha a füleket azért megvennéd a kedvemért? Később felvehetnéd őket. Csak nekem.
      Kibontakoztam az öleléséből, és félredöntöttem a fejemet. – Csak a füleket?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése