2016. szeptember 14., szerda

Back to School Book Tag

Sziasztok!

A Tag kitöltésére @budvigszandi hívott ki Molyon, és mivel mostanában nincs túl sok ilyesmi a blogon, gondoltam, itt közlöm. :)

1. Egy könyv, amit minden iskolakezdés alkalmával újraolvasol:

Ilyen egyáltalán nincs, örülök, ha egyáltalán van időm olvasni.

2. Minden kötelezőt olvasmányt elolvastál?

Dehogy. Viszont már kettőt igen (a tízből), úgyhogy haladok. Ha meg az eddigi éveket nézzük, akkor is ugyanúgy nem a válaszom, mint ahogy egy korábbi bejegyzésemben is írtam, jó pár kötelezővel meggyűlt a bajom már. Egy volt, amit elkezdtem, és nem bírtam (Jókai: Fekete gyémántok), de akadtak olyanok is, amiket el sem kezdtem (szép számmal, még akkor is, ha az emeltes kötelezőket nem nézzük).

3. Félsz, hogy mostantól kevesebbet tudsz majd olvasni?

Nem félek, de egész biztos vagyok benne, hogy így lesz, eddig is így volt minden évben. Viszont találtam egy egész jó megoldást: szinte kizárólag angolul és franciául olvasok, így végső soron tényleg tanulok. Franciául kicsit fárasztó a dolog, de az angolom azért van olyan szinten, hogy majdnem ugyanannyira tudok élvezni egy könyvet, mint magyarul.


4. Melyik sorozat következő részét várod a legjobban?

Húúú... Ez most nagyon, de nagyon fura lesz az én számból, de azt hiszem, most nincs félbehagyott sorozatom, aminek a folytatására nagyon kíváncsi lennék. Várnám én pl. a Lady Midnight folytatását, de azt még nem olvastam, várnám az új Harry Pottert, de azt már olvastam angolul, úgyhogy most csak arra várok, hogy szép lassan be tudjam szerezni az egész sorozatot franciául és angolul is. :)


5. Mutass egy borítót, ami az iskolakezdésre/jelen évszakra emlékeztet:

Hirtelen ez jutott eszembe, bár a könyvet nem olvastam:



6. Te mennyire vigyázol a tankönyveidre?

Nem igazán. Általában szépen bekötöm és felcímkézem őket nyár végén, aztán gyűröm őket a táskámban. Bár hozzá kell tennem, hogy így, az utolsó években már voltak nagyon szép állapotú könyveim, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy egész évben a sulis szekrényemben pihentek. ;)


7. Melyik nyári olvasmányodról fogsz írni irodalomórán?

Na, ezt én is nagyon szeretném tudni, ugyanis ma vagy holnap kéne írnom egy ilyen beadandót. Gondolkodom a Dorian Gray képmásán, a Looking for Alaska-n és még sok mindenen, de ha meglesz a könyvajánló, frissítem a bejegyzést. :D

(UPDATE: Végül VIII. Henrik önéletrajzára esett a választásom Margaret George-tól.)

Mindenki, aki kedvet érez hozzá, vegye úgy, hogy kihívtam erre a Tag-re, de sokan kitöltötték már, úgyhogy nem írok külön embereket. Ha nem vagy blogger, akkor is megcsinálhatod pl. Molyon, ebben az esetben is kukacolj nyugodtan! (@KiMO vagyok) :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése