2017. február 2., csütörtök

Zárókötetek legnépszerűbb idézetei (Legnépszerűbb könyvek legnépszerűbb idézetei #2)

Sziasztok!

Sokatoknak tetszett a Legnépszerűbb könyvek legnépszerűbb idézetei c. bejegyzésem, úgyhogy ezt az ígéretemet is betartom, és érkezem a folytatással.  Mivel az előző részben főleg egykötetes könyvek, illetve első kötetek idézeteit gyűjtöttem össze, most nézzünk néhány híres zárókötetet!
Ezúttal is megnéztem, melyek a legnépszerűbb sorozatok Molyon (plusz hozzáadtam a kedvenceimet), aztán megnéztem kötetenként a legtöbbet csillagozott idézeteket. Íme, az eredmény:



Harry Potter és a Halál ereklyéi

"– Ne szánd a holtakat, Harry. Az élőket sajnáld, s legfőképpen azokat, akik szeretet nélkül élnek."




Opposition- Ellenállás


" – Szállj ki a fejemből!
– Nem bírok – válaszolta a kanapén ülő Archer. – Olyan átkozottul erősen sugárzod kifelé a gondolataidat, hogy szeretnék bekucorodni a sarokba, és sírni, hogy Daemon, Daemon, Daemon."

Mennyei tűz városa

"– A pasid nem normális – mondta Clarynek.
– Tudom, de legalább jóképű – felelte a lány. – Ez van."

És ezt én töltöttem fel. :D 

Narnia Krónikái- A végső ütközet

"Emlékezz, minden világ a vég felé halad, s a nemes halál oly kincs, amelyet senki sem szegény megvásárolni."

A hűséges

"Régebben azt hittem, amikor az emberek beleszeretnek valakibe, egyúttal kikötnek egymás mellett, és azt követően nincs más választásuk. És lehet, hogy ez igaz is a kezdetre értve, ám most már nem.
Belészerettem. De nem szeretnék csak jobb híján vele maradni, mintha nem lenne más választásom rajta kívül. Azért tartok ki mellette, mert ez a döntésem, nap mint nap, amikor felébredek, minden áldott nap, amikor veszekedünk vagy hazudunk egymásnak, vagy csalódást okozunk a másiknak. Újra meg újra őt választom, ő pedig engem."

A kiválasztott


"Eljössz-e ahhoz a fához,
ahol egy férfit felakasztottak,
mert megölt három másikat?
Különös dolgok estek meg itt.
Nem lenne abban semmi furcsa,
ha éjfélkor a bitónál találkoznánk újra."
"Eljössz-e ahhoz a fához,
ahol szerelmének a halott
így kiáltott: hagyj ott csapot-papot!
Különös dolgok estek meg itt.
Nem lenne abban semmi furcsa,
ha éjfélkor a bitónál találkoznánk újra."
"Eljössz-e ahhoz a fához,
hol azt mondtam, fuss és ne nézz hátra,
mert ez lesz szabadságunk ára!
Különös dolgok estek meg itt.
Nem lenne abban semmi furcsa,
ha éjfélkor a bitónál találkoznánk újra."
"Eljössz-e ahhoz a fához,
s kenderkötél nyakláncban,
társam leszel-e a táncban?
Különös dolgok estek meg itt.
Nem lenne abban semmi furcsa,
ha éjfélkor a bitónál találkoznánk újra."


SzJG 8. - Örökké

   " – Halljátok, Gondos kiakasztott – rázta meg a raszta tincseit, mintha még mindig nem hinné el, mi történt. – Megkérdezte, mit tudok a fluorról.
     – És mit mondtál? – kérdeztem rosszat sejtve.
     – Mit mondtam volna? Hogy „Halenda!” – vágta rá a szerinte igenis jó választ."

Örökség (Eragon 4.)

"Eragon beletúrt a hajába. Hirtelen szörnyű fáradtság tört rá. Miért ilyen bonyolult az élet?, tűnődött.
Azért, bölcselkedett Saphira, mert mindenki enni akar, és senki sem szeretné, ha őt ennék meg."

Smaragdzöld

 "Amikor megcsókolsz, Gwendolyn Shepherd, az olyan, mintha elveszteném a kapcsolatot a szilárd talajjal. Fogalmam sincs, hogyan csinálod, vagy hol tanultad. Ha egy filmből, akkor mindenképpen meg kell néznünk együtt. – Egy pillanatra elhallgatott. – Amit tulajdonképpen mondani akartam: amikor megcsókolsz, akkor semmi mást nem akarok többé, mint téged érezni, és a karomban tartani."

Breaking Dawn


"Az élet szívás, aztán meghalsz."


Volt, amin meglepődtetek?

Legyen még ilyen bejegyzés? Ha igen, milyen téma köré épüljön?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése