2014. május 4., vasárnap

Sziasztok!!!

Ha nem olvastátok az erről szóló posztomat, talán akkor is észrevettétek, hogy az elmúlt egy hétben eltűntem. Ritkán jutottam géphez- és nethez-, és ha igen, bejegyzésírásra sem az idő, sem a netsebesség, sem pedig a klaviatúra nem volt alkalmas. 
Most viszont visszatértem, és holnap-holnapután igyekszem hozni az új bejegyzéseket, amik (természetesen csak szépen sorjában, nem egyszerre):

  • Jamie McGuire: Az őrző
  • Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet
  • Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő
  • Blue Jeans: Dalok Paulának
  • Veronica Roth: A Hűséges
Az biztos, hogy A Hűségessel szeretném kezdeni, mert bár egy ideje már elolvastam, még nem sikerült nektek beszámolnom róla, ezenkívül pedig elég nagy népszerűségnek örvend a trilógia. Ezután talán a Dalok Paulának, mert már azzal is végeztem, de majd meglátjuk. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése