2014. június 1., vasárnap

Ezeket olvastam 2014 májusában!

Sziasztok!

Már mondtam, hogy nekem ez most egy nehéz hónap volt, még az elején egy tényleg nagyon szörnyű dolog történt  környezetemben, ami miatt sokáig nem tudtam koncentrálni, úgyhogy úgy döntöttem, inkább hagyom az olvasást. Aztán újra belelendültem, de így is csak 10 könyvvel sikerült "végeznem", és ebben novellák is vannak. Viszont nyáron valószínűleg azért több időm lesz (bár még ez sem biztos xD), és értékelést is többet hozok majd. :)
Tehát a májusi listám:

Jamie McGuire: Gyönyörű esküvő
5/5

Jamie McGuire: Az őrző
5/4
(nemsokára várható bővebb értékelés)

Rebecca Donovan: Visszafojtott lélegzet
5/5

Cassandra Clare& Sarah Rees Brennan: Bane Krónikák 3.
5/4.5

Clare&Brennan: Bane Krónikák 4.
5/5

Blue Jeans: Ugye tudod, hogy szeretlek?
5/3.5

5/5***

Alexandra Adornetto: Lázadó
5/4

Sherry Gammon: Szerethetetlen
5/5*
(nemsokára várható értékelés)

Kiera Cass: Párválasztó 3.- Az Igazi
5/5***
(még ma várható az értékelése, már írom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése