2014. május 31., szombat

BORÍTÓMUSTRA: Katherine a köbön és Alaska nyomában

Sziasztok!
A Facebookon már elterjedt a hír, hogy új borítót kap John Green két korábbi regénye, hogy passzoljon a Csillagainkban a hiba eredeti kiadásához, de gondoltam, azoknak, akik nem annyira jártasak John Green munkásságában (egyébként én sem mondhatom magamat túlságosan jártasnak), vagy velem ellentétben kicsit kevesebb időt töltenek könyvek és borítók bámulásával a neten, megmutatom az eredetieket is.
Szóval először itt vannak a régiek:



És ezekhez hasonlítsátok az újakat:




















Hogy őszinte legyek, nekem már a Csillagainkban a hiba borítója sem tetszett, és csak akkor vettem meg, amikor már megjelent filmesen, és szerintem ebben a két esetben sem az újak a szebbek (amik ugyanolyan stílusúak, mint a CsaH eredetije), az viszont kétségtelen, hogy feltűnőbbek és karakteresebbek, ezen kívül annak, akinek régi kiadású Csillagainkban a hibája van, jobban fog kinézni a három könyv együtt.Igazából szinte biztos vagyok abban is, hogy ezt a kettőt az új kiadásban fogom megvenni, valahogy nyomot hagynak, az előző két borító olyan átlagos. (Nagyon furin hangzik, hogy a régiek jobban tetszenek, mégis inkább ezek mellett teszem le a voksomat? :D Na rajtam igazodjon ki valaki!)
Nektek mi a véleményetek?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése