2014. június 15., vasárnap

Kérdezz-felelek 1.

Sziasztok!

Ebben a rovatban összeszedek néhány kérdést, amit különböző felületeken tettetek fel nekem (néhányat az ismerőseim szóban, de ezek is tartozhatnak ide szerintem), és kicsit a válaszaimat is bővítem. Hogyha most megjönne a kedvetek a kérdezéshez, akkor megtehetitek kommentben, fb-üzenetben vagy ask.fm-en (a linkeket megtaláljátok ez "Elérhetőségek" menüpontban a blog fejlécén).


Melyik a kedvenc könyved?

Igen, mint mondtam, ez az egyik leggonoszabb kérdés. :D Néhány közülük:
  • Darren Shan: Árnyak asszonya
  • Cassandra Clare könyvei
  • Jennifer L. Amrnetout: Lux sorozat
  • Jus Accardo: Touch
  • Jamie McGuire: Gyönyörű sorscsapás
  • Colleen Houck: A tigris átka
  • Kiera Cass: Párválasztó
  • Veronica Roth: A Beavatott
  • Harry Potter
  • Nicholas Sparks: Az utolsó dal
Tuti, hogy kihagytam valamit! :D

Melyik kiadótól vásárolsz/olvasol a legtöbbet?

Bár a blogon egyelőre nemigen látszik, egyértelműen a Könyvmolyképzőtől. Elég ránézni a könyvespolcaimra is, a fele minimum a kiadótól van a könyveimnek.


Hol veszed a könyveket?

A kedvezmények miatt az esetek 90 százalékában a neten. A Maxim és a Könyvmolyképző esetében legtöbbször maguktól a kiadóktól vásárolok, mert két kötettől ingyenes a szállítás, viszont a cicerós és gabós könyveket inkább a Librin szoktam előrendelni (kivéve Leiner Laura könyveit, mert ha a Bado webáruházban időben rendelek, akkor dedikált példányt kapok). 
Hogyha pedig könyvesboltban vásárolok, akkor ez legtöbbször egy Lírát vagy egy Librit takar. :)


Kb. hány könyvet olvasol egy hónapban?

Ez nagyon változó. Az a gond, hogy rengeteg mindent csinálok még a suli mellett is, ezért képtelen vagyok emberi időben hazaérni, tehát éjszaka olvasok (illetve órák alatt). Azért olyan 10 könyvet általában sikerül elolvasnom havonta.

Szoktál te is írni?

Szoktam, de inkább hobbiszinten. Több "regényötletem" is van már, de nem állok nekik komolyan, mert szerintem nem árt, ha hagyom még őket érni és kibontakozni a fejemben. Van még időm.:) Viszont életem álma, hogy egyszer kiadják egy könyvemet.

Mikor kezdtél blogolni/oldalakat szerkeszteni?

Azt hiszem, 2012-ben, de az csak egy facebookos rajongói oldal volt, és bár én alapítottam, már régen ki is léptem az adminok közül, mert nem láttam hosszútávú értelmét a dolognak. Sőt, igazából még rövidtávút sem.

Mi ez az Elit akció?

Rengetegszer elmondtam már nem csak én, más bloggerek is, sőt, ha ide kattintotok, még bejegyzést is olvashattok róla. Most próbáltam általánosabb, és nem ilyen konkrét kérdéseket összegyűjteni, de mivel most ez az egyik legaktuálisabb téma ami nyilván a legtöbb kérdést veti fel, hát legyen:
A lényeg, hogy egy kiadónak az a legjobb, ha egyenesen tőlük vásárolnak az emberek. A Könyvmolyképző ezt úgy próbálja elérni, hogy az újdonságaikat egy hónapig csak ők árusítják, emellett pedig ajándékokat is tesznek minden csomagba. Ezt fel lehet fogni úgy, hogy egy hónappal előrehozták a megjelenést, de én inkább úgy mondanám, hogy egy hónappal késleltetik a boltit. :) Mindenesetre nekem semmi bajom ezzel
az ötlettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése