2014. június 21., szombat

"Visszatértem-bejegyzés" & a szerzeményeim

Sziasztok!

Az utóbbi egy hétben sajnos kicsit hanyagolnom kellett a blogot, de most itt vagyok a már jó pár napja tervezett bejegyzéssel: hozom az új szerzeményeimet. Íme:

Könyvek a szokásos és praktikus oszlopos rendezésben

 

Megjegyzések :D

  • Az alsó két könyv lényegtelen. :) Ők voltak az ajándékok az Elit könyvekhez, de mondanom sem kell, elajándékozom őket- biztos vagyok benne, hogy van olyan, aki jobban örülne nekik.
  • A Nyugalom tengerét azért vettem kemény kötésben, mert annyira gyönyörű és annyira dicsérte mindenki, hogy úgy gondoltam megéri (nem is csalódtam).
  • A Bane Krónikákat azért veszem kezdettől kemény kötésben, mert úgy sem kifejezetten drágák, és jobban látszódnak a betűk a gerincükön.
  • A Tigris küldetése azért kemény kötésű, mert anyukámtól kaptam év végén, és nem volt puha borításban a könyvesboltban. Egyébként az első részt a könyvtárból vettem ki, tehát nincs is saját példányom (ami azért idegesítő, mert így, hogy a második megvan, tutira kell az első is, és így ugye az is kemény kötésben, ami drágább). Azért érdekes volt, hogy anya nem is hagyta, hogy először én végigolvassam az "ajándékot", mert kb. amint elfordultam, ő elvette és olvasta. Mondanom sem kell, utálom, ha más olvassa el először a könyvemet, ezért belehúztam, és sikerült. :D
  • A Csak egy nap blogturnés nyeremény volt.

Bane Krónikák, avagy "félig" kész a felirat

Bár már a hatodik könyvnél tartunk a tízből, tehát túl vagyunk a sorozat felén, Magnus nevének most érkeztünk az úgymond feléhez. Már csak  a Bane hiányzik, tehát kiraktuk a keresztnevét! :)

A 6 könyv gerince...

... és első borítója

Mire várhattok?

Tehát nagyjából ez volt számomra a könyvhét. Egyelőre csak két könyvvel végeztem (A Tigris Küldetése és a Nyugalom tengere), de ezek közül csak az egyik új megjelenés, ezenkívül pedig most olvasom a Csak egy napot.
Elkezdtem értékelést már több könyvről is, de azt hiszem, Jamie McGuire Az őrző-jét kihagyom, és majd csak a második részről írok. :)
Ma várható A tigris átka, utána meg majd meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése