2014. július 12., szombat

BORÍTÓMUSTRA: Abbi Glines- Te vagy nekem a levegő

Sziasztok!

Írtam már arról, hogy érkezik Abbi Glines új sorozata magyarul, aminek az első kötete a Breathe- fordításban 'Te vagy nekem a levegő'. Hadd mutassak először néhány külföldi borítót:


A bal oszlopban nekem mindkettő nagyon tetszik, persze leginkább a második, de megértem, hogy az nagyon drága. Magyarul viszont ezt kaptuk (kis változtatással): 


Magyar címmel csak ez a kép van, még nem láttam fent normálisan sehol:


SZERINTEM:
Szép meg minden, de azért mégiscsak valahogy olyan átlagos... Semmi különleges, nem is figyelemfelkeltő, és számomra nem igazán tükrözi a sztori hangulatát. Persze ez a kép még nem jelenti azt, hogy kész, ez a végleges külseje a könyvnek, vegyük példának mondjuk A jóslatot, az is azzal a zld izével indult, aztán végül egy teljesen más, gyönyörű borítót választottak.
Szóval majd meglátjuk... Nem mintha bajom lenne ezzel a borítóval, de azért szívesebben látnék egy kicsit szebbet a polcomon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése