2014. július 12., szombat

Váró... vagyis inkább bevásárlólista!

Sziasztok!

Elég nagy dilemmában vagyok, mert nyáron azért megy a pénz ide- oda, de most nagyon elkezdtem spórolni, még moziba sem igazán megyek, ugyanis valamelyik nap megpróbáltam összeszedni a könyveket, amiket még nyáron vagy ősz elején meg KELL vennem. Khm, hát... :) Most megpróbálom rangsorolni is őket, de ami hamarabb megjelenik, azt ígyis- úgyis megveszem, szóval nincs sok értelme. :D Tehát:

1. Mennyei tűz városa
Egyszerűen alap. Nincs az az isten, amiért kihagynám.


2. Feszülő húr (Pushing the limits)
Ennek a könyvnek a magyar megjelenését pedig már olyan régóta várom, hogy esélytelen lenne kihúzni a listáról.

3. Toxic- Mérgezés
Már a Touch megjelenése előtt is vártam, és két nap múlva elvileg elit start..

 4. Álomrablók
Már mióta megjelent, és még mindig hiányzik a polcomról... És azt mondják, hogy sokkal jobb, mint az első rész. :D

5. Ha maradnék
Egyszerűen KELL filmes borítóval! :)

6. Oh, boy
Szemezek vele egy ideje, aztán meg olyan jók voltak a vélemények is róla...

7. Storm- Vihar
Őt is várom már egy ideje :D

És akkor még: Felhők felett három méterrel, Leiner Laura új könyve, aztán valamikor majd jön a Szerethetetlen folytatása, a Te vagy nekem a levegő, még az idénre ígérik a Beautiful Oblivion-t, az Elakadó lélegzet harmadik részét, az Opált, a Vaskirálynőt, a Beautiful Redempriont, talán jönnek még Bane Krónikák, a Csak egy év, a Tirgis-sorozat negyedik része, reménykedek a Sulijegyzetek 2-ben is... Ú, ez gy elnézve egyre durvább. :D
Nektek hogy áll a listátok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése