2014. július 14., hétfő

Díjat kaptam!

Sziasztok!

Nagyon sokáig gondolkoztam, mielőtt létrehoztam a blogot, hiszen nem könnyű olvasókat szerezni és olyat írni, ami érdekli is őket. Nem vagyok hülye, tudom, hogy azok közül, akik még meg is nyitják a bejegyzéseimet, nem sokan olvassák őket végig, de ezzel semmi baj, én sem szoktam mindig ezt tenni más blogok esetében. Szóval ezek jó ideig visszatartottak, de aztán rájöttem: kit érdekel? Elsősorban nem azért szerettem volna és szeretek blogolni, hogy hatalmas nézettséget, olvasottságot szerezzek, hanem csak mert egyszerűen imádok olvasni, és szeretem kiírni magamból a véleményemet.
Persze ez azért más, mintha csak magamnak írnék. Meglepetésemre akadt köztetek néhány nagyon hűséges olvasó, akik- ha a blogon nem is- a Facebook- oldalamon folyamatosan kommenteltek, véleményeket írtok, én pedig igyekszem a kedvetekben járni, és olyan könyvekről soron kívül írni, amik Titeket nagyon érdekelnek.

Minden visszajelzés nagyon jól esik, de arra, amivel Florentina lepett meg pár napja, tényleg nem számítottam: díjat adott nekem!
Oké, persze, mondhatjuk, hogy nem nagy dolog, hiszen csak egy virtuális kis elismerés és a többi, de szerintem igenis nagy! Engem nagyon meglepett és nagyon megtisztelt az említett blogger azzal, hogy rám gondolt, amikor ő is megkapta ezt a díjat. :)

Ennek a "játéknak" szabályai is vannak, mégpedig:
  •  Meg kell írni, kitől van a díj (megtettem, linkeltem is)
  • Ki kell írni magadról 10 dolgot
  • Válaszolni kell az előző blogon feltett 10 kérdésre
  • Fel kell tenni 10 új kérdést
  • Tovább kell küldeni 10 embernek a díjat, de Florentinához hasonlóan én is kevesebb embernek fogom, mert nem akarok össze-vissza keresgélni bloggerek után, akiket amúgy nem is olvasok.

10 dolog magamról

  1. Imádom az állatokat, van is egy kutyám, két macskám, teknősöm és halaim.
  2. Kissé szembemegy az előzővel, de allergiás vagyok a legtöbb állat szőrére. :D
  3. Kiskoromban a kedvenc mesém A Szépség és a Szörnyeteg volt.
  4. Imádok nyelveket tanulni és utazni.
  5. Majdnem mindenki egy kicsit bolondosnak ismer, és valószínűleg fogalmuk sincs róla, hogy igazából nagyon komoly tudok lenni, és tudat alatt azt hiszem, ezt próbálom palástolni.
  6. Utálok mosogatni és rendet rakni a szobámban.
  7. A szobám tele van poszterekkel, ha jól számolom, akkor a legtöbbön Ian Somerhalder szerepel.
  8. Imádok lovagolni.
  9. Szeretek- és sokak szerint tudok is- rajzolni.
  10. Szörnyű a labdaérzékem. :D

10 válasz

  1. Mi a kedvenc tantárgyad? Az angol és az irodalom.
  2. Szereted az extrém vízicsúszdákat? Nézni igen. Elindulni rajtuk nem. Menni rajtuk általában igen. Megérkezni a vízbe megint nem. :D
  3. A múltba vagy a jövőbe utaznál szívesebben? Nem tudom... A múltról viszonylag sokat tudunk, a jövőről szinte semmit, viszont éppen ezért mindkettő kecsegtető: a múltból már kaptunk egy kis ízelítőt, kedvcsinálót, ugyanakkor fantasztikus lenne megtudni, mi vár ránk a jövőben. Hogyha pedig a Rubinvöröshöz hasonlóan csak a saját életünkben utazhatnánk azzal a változtatással, hogy mi előre is, egyértelműen a múltba, mert nem akarnék úgy élni, hogy tudom, mi fog történni, meg amúgy is- az egyszer megtörténik, csak ki kell várni. :)
  4. Melyik magyar híres emberrel találkoznál? Húúha... kicsit szégyellem, de nem igazán követem a magyar híres embereket semmilyen kategóriában. Viszont ha Benina annak számít, akkor őt mondanám, mert még soha nem sikerült eljutnom egyik dedikálására sem, pedig azért sok van neki, csak hát azért nekem egész napos program felmenni Pestre, és mindig közbejön valami.
  5. Mi az, amiért kockáztatnál? Pillanata és helyzete válogatja. Családért, barátokért persze mindenképpen, de a többit így nem tudhatom.
  6. Hiszel a szerencsét hozó tárgyakban? Nem igazán.
  7. Mi a kedvenc műfajod? Könyveknél? Mert akkor talán az NA, de zenénél például nem tudom, nagyon sok mindent hallgatok. :)
  8. Van olyan klasszikus könyv/film/zene, amit nagyon szeretsz? Könyvek közül nagyon mély nyomot hagyott bennem A párizsi Notre- Dame, film nem igazán van, zene pedig... Van egy klasszikus, amire egy bálon táncoltam egy bizonyos valakivel, de ezt meghagyom magamnak. ;)
  9. Történt már, hogy megjósoltál valamit? Igen, többször is. Régebben volt olyan például, hogy egy nappal előre megálmodtam, hogy egy barátnőmnek eltörik a keze. Viszont volt komolyabb is, igazából csak egy érzés, ezt nem is akarom jóslásnak mondani, mert nagyon ijesztő   egy beteg rokonom szülinapja előtt eszembe jutott, hogy valószínűleg az lesz az utolsó szülinapja, és sajnos tényleg az volt az utolsó napja is...
  10. Hány gombóc fagylaltot szoktál kérni? Általában kettőt.

10 kérdés

  1. Rumli van a szobádban?
  2. Van háziállatod?
  3.  Körülbelül hány könyved van otthon?
  4. Mozi vagy inkább otthoni filmezés? Miért?
  5. Mit hazudtál legutóbb?
  6. Nézted a VB döntőt?
  7. Hogyha egy ember nagyon idegesít, hogy viselkedsz? Elkezdesz kicsit bunkó lenni az irányában, vagy inkább megpróbálod kerülni?
  8. Hány évesen olvastad az első könyvedet?
  9. Mi volt a legmeghatározóbb vélemény, amit kaptál a blogodon?
  10. Hogyha bárhová mehetnél, melyik országba utaznál legszívesebben?

Akiknek adom: 

Angelika blogja - nem tudom, ez mennyire szabályos, hiszen Angelika nem éppen az a blogger, akinek népszerűségre van szüksége, mindenesetre én úgy érzem, a díjat megérdemli. Ha elfogadja, ha nem. ;)

Highbrow-  ez igazából egy tumblr blog, amire már nem tudom, hogy találtam rá, de imádom a bejegyzések humorát.

Attila- már megint nem tudom, hogy ez szabályos-e, de gondoltam, ezt a vloggert meg kell említeni. Bevallom, amikor először láttam egy videót, meghökkentem. Nagyon. Aztán meg rájöttem, hogy egész jól elszórakoztat... :) ;) Szerintem ő is mindenképpen megérdemli, de nála is nagyon kíváncsi vagyok, hogy elfogadja-e, hiszen ő az egyetlen, akinek videóban kéne válaszolni a kérdésekre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése