2014. augusztus 1., péntek

BORÍTÓMUSTRA (és önmagam győzködése): Coincidence sorozat

Sziasztok!

Na jó, kiakadtam. Hozzá lehetett már szokni, hogy egy jó könyv mindig folytatásos- de 8 rész???! Igaz, nagyon kevés esetben tudod meg egy kötet után a történet végét, általában jó sok ezer forinton keresztül izgulhatsz- ezt tekinthetjük marketingfogásnak, de azért ha belegondolunk, érdekes lenne például a Végzet Ereklyéi egy kötetben. Legalábbis nem buszon olvasós, magaddal cipelhető példány. De akkor sem nyolc részes (bár összterjedelemben talán nem túl nagy az eltérés)
Nem is olyan régen figyeltem fel Jessica Sorensen hamarosan magyar is megjelenő könyvére, amit már elő is jegyezhettek a Könyvmolyképző webshopjában. Először a borító fogott meg, aztán utánanéztem Goodreadsen: a 4.3-mas átlagértékelés nagyon jónak számít, sőt! Ismertek már, és gondolom rájöttetek, hogy egy új, "erősen" kívánságlistás alanyt találtam magamnak, és szokás szerint most be fogom mutatni az összes borítót. Igen, az összeset. Szólok, eltarthat egy darabig. ;)
Az első rész, amit  ide kattintva is előjegyezhettek, várhatóan augusztus végén jelenik meg (de ez nagy eséllyel csúszhat még):

És akkor a folytatások igen tisztes hosszúságú sora:







 

Remélem, jót görgettetek, ilyen"hosszú" bejegyzésem eddig nemigen volt. ;) Ha már borítómustra, akkor elmondom, hogy picit csalódtam, amikor először megláttam a többi rész borítóját, mert szerintem az elsőéhez képest az összes semmi. Átlagosak. Illetve még úgy színben-kompozícióban meg minden másban tetszik a hatodik és a nyolcadik- igen, utóbbin két fiú szerepel. Ilyen is előfordul, Cassandra Clare is tervez könyvet írni meleg főszereplőkkel.
Mivel az írónő nevével csak most találkoztam először, nemigen néztem még utána különösebben, nem is tudok sok mindent a folytatásokról azon kívül, hogy a hetedik könyv idén decemberben, az utolsó pedig áprilisban fog megjelenni. Bár mire mi Magyarországon eljutunk odáig- ha eljutunk... :D






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése