2014. július 31., csütörtök

Olvasmányaim 2014 júliusában

Sziasztok!

Minden hónapban azzal jövök, hogy hány könyvet olvastam el, de rájöttem, hogy ez tök hülyeség. Július elején például annyi mindent csináltam és annyi helyen voltam, hogy alig akadt a kezembe könyv, aztán belehúztam, de ezen a héten például alig pár fejezetet olvastam, mert jelenleg egy sorozat nézésének "darálós" fázisában vagyok (nagyon, nagyon, éjjel-nappal darálós fázisában). Egyébként mindenki össze tudja számolni, hogy most összesen 11 könyvet fogok felsorolni. ;)
Arra külön büszke vagyok, hogy végre nekifutottam A párizsi Notre- Dame-nak, egyáltalán nem bántam meg.
Mint mindig, most is olvasási sorrend szerint rendezem a listát, ezért ne lepődjetek meg, hogyha például egy sorozat részei külön vannak.

5/4.5

 Victor Hugo: A párizsi Notre-Dame
5/5

Boris Vian: Venyigeszú és a Plankton
5/3

 Cynthia Hand: Angyalsors
5/5*

Cynthia Hand: Angyalfény
5/5*

Cassandra Clare: Hamuváros
(újraolvastam)

Cassandra Clare: Üvegváros
(újraolvastam)

A HÓNAP(OM) CSALÓDÁSA:
Benina: A boszorka fénye
Kérlek titeket, ne kövezzetek meg, de: 5/3

Cynthia Hand: Angyalnyár
5/5

A HÓNAP(OM) KÖNYVE:
Cynthia Hand: Angyalvágy
5/5*

Cassandra Clare: Bukott angyalok városa
(újraolvastam)


Összességében nem volt ez egy rossz hónap. Végre megismerkedtem az Angyalsors-trilógiával, ami a nyaram egyik legnagyobb és legjobb olvasmányélménye volt. Elolvastam egy jó "hosszú és régi" könyvet, ami nem mellesleg még tetszett is- ez a nyaram egyik legkomolyabb és legmegindítóbb olvasmánya volt. Persze minden "leg" mondat végére oda kell tenni, hogy " eddig", hiszen egy hónap alatt még bármi történhet. :D
Azt láthatjátok, hogy próbálkoztam Beninával is, de nem lett nagy kedvencem. Illetve a Farkasok nemzetsége tetszett és várom a távoli jövőt, amikor megjelenik a folytatás, de nem hiszem, hogy a Bíborhajút továbbolvasom. Tudom, hogy sokatok kedvence, de nekem egyszerűen nem jött be. :/





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése