2014. augusztus 31., vasárnap

Ez a nyár is elment... (2014)

Sziasztok!

Ne ijedjetek meg, ebben a bejegyzésben nem fogom felsorolni mind a 38 könyvet, amit a nyár folyamán olvastam. Ha esetleg valakit érdekel, az itt megtalálja az összesítéseket hónapokra bontva.
Szóval... én úgy gondolom, nem olvastam különösebben sokat. Nem volt olyan napom, amikor reggeltől estig kizárólag könyveket bújtam volna, inkább próbáltam kiélvezni a szünetet minden értelemben. Életem eddigi legtartalmasabb nyara volt, úgyhogy emellett szerintem még a 38 könyv is soknak tűnik.:) Ennyit olvastam. Na de mennyit vettem?


Nem írom le külön ide a címeket, mert elég jó minőségű kép, csak nagyítsátok ki. :) Szóval 23 könyvvel gazdagodtam 3 hónap alatt, a háttérben meg a könyvek bekötése utáni kupit láthatjátok az asztalomon. :)

A blogon

  • 44 bejegyzés (hú, hát azért jobban is megerőltethettem volna magam xD)
  • ebből 20 tényleges könyvkritika
  • a többi fordítás, összegzés, előzetes stb.
  • elértük és átléptük az 5000 látogatást
  • 13 követőm lett (ez így nem hangzik soknak, de nekem mégis sokat jelent)
  • megszületett az eddigi legnépszerűbb bejegyzés (a Travis Maddoxos fordításom, a jobb oldali sávban fent meg is találjátok a KiMO- dobogónál)

Az új kedvenc könyveim amiket nyáron ismertem meg

  • Colleen Houck: A tigris átka, A tigris küldetése
  • Katja Millay: Nyugalom tengere
  • Gayle Forman: Csak egy nap
  • Victor Hugo: A párizsi Notre-Dame
  • Cynthia Hand: Angyalsors, Angyalfény, Angyvalvágy
  • Marissa Meyer: Cinder
  • Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
  • Jennifer L. Armentrout: Opál
A Notre Dame kivételével mindegyik felsorolt könyvről találtok értékelést a blogon,  a jobb oldalon az 'írók' vagy a 'kiadók' címkéknél könnyen eljuthattok az összeshez! :)

Általánosságban

Rengeteg kommentet, üzenetet, kérdést és minden mást kaptam Tőletek ezen a nyáron, amit nagyon köszönök! Csak és kizárólag pozitív visszajelzés érkezett, aminek örülök, de higgyétek el, a negatív észrevételeket is nagyra becsülöm abban az esetben, hogyha reálisak és nem alaptalan gyűlölködés, irigykedés a forrásuk. Szóval hogyha ti a helyemben bármit javítanátok, változtatnátok a blogon, bátran jelezzétek, mert én is a kritikákkal fejlődöm! :)
Itt szeretném megköszönni minden egyes olvasómnak, aki kommentelt a blogon, feliratkozott, vagy akár csak végigolvasott egy-egy bejegyzést! Ez nagyon sokat jelent nekem, és egyre inkább látom, hogy nem feleslegesen, bele a vakvilágba írok, hanem tényleg van egy apró kis célközönségem, aki be is fogadja ezt. Nem vagyok naiv, tudom, hogy a nagy részetek csak bele-belenéz a kritikákba, és ez nem rossz, én is gyakran vagyok így más blogoknál, ez természetes. Szóval végülis még nekik is köszönöm. :)

Mindenkinek zökkenőmentes, és - amennyiben ez egyáltalán lehetséges- élvezetes, boldog sulikezdést kívánok! Bírjátok ki az első napot (aztán a többit is), és emlékezzetek rá, hogy ezek a legboldogabb éveitek (legalábbis az öregek ezt mondják...)! :) Tényleg azok! ;)

Úgyhogy kitartást Nektek, október 27-én itt az őszi szünet! :D

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése