2014. augusztus 31., vasárnap

Olvasmányaim 2014 augusztusában

Sziasztok!

Gondolom észrevettétek, hogy a hónapok során kísérleteztem, hogy hogyan is közöljem ezt a listát?
Van egy papírom, ahová írom az olvasmányaimat, és itt mindig kihúzom szövegkiemelővel azokat, amik megfogtak és emlékezetesek voltak számomra. Ezeket itt is kiemelem. De a többit is, tehát:
  • zöld- nagyon jó volt, az egyik kedvencem lett
  • sárga- jó volt, tetszett
  • piros- inkább hagyjuk
Ezenkívül természetesen azokról a címekről, amelyekről készült bejegyzés, eljuthattok az értékelésekre.

2014. augusztus
  1. Marissa Meyer: Cinder
  2. Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
  3. Helen Fielding: Bridget Jones 2. (angolul)
  4. Shakespeare: Szentivánéji álom
  5. Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
  6. Jennifer L. Armentrout: Obszidián (újraolvastam)
  7. Federico Moccia: A felhők fölött 3 méterrel
  8. Mathilde Bonetti: Love factor
  9. Jennifer L. Armentrout: Ónix (újraolvastam)
  10. Moliére: A fösvény
  11. Voltaire: Candide vagy az optimizmus
  12. Jus Accardo: Touch- Érintés (újraolvastam)
  13. Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác
  14. Jennifer L. Armentrout: Opál
  15. Brigid Kemmerer: Storm- Vihar

 A hónap könyve

Biztos rájöttetek, hogy ezért a címért a "zöld" könyvek játszanak, közülük pedig az újraolvasások kiesnek, szóval most egész kevés, mindössze három könyv közül kellett választanom. A döntésem pedig szerintem egyáltalán nem meglepő:

Az Opál mindenki szereti! Egyelőre 99%-os Molyon- persze ilyen korán a rajongók olvassák, egy helyett most már két szívdöglesztő pasi van benne- kell ennél több? Szerintem nem. :) Viccet félretéve: egy újabb zseniális kötet az írónő tollából, fantasztikus és humoros fogalmazásmóddal. Imádtam!

A hónap csalódása

Itt sokat vaciláltam a Bridget Jones és a Love Factor között, mert bár egyértelműen az utóbbi volt a rosszabb, azt mégsem nevezném csalódásnak, hiszen nem is számítottam sok mindenre. Végül aztán úgy döntöttem, hogy mégis inkább Mathilde Bonetti hadoválása érdemli meg a vesztességet. Azt sem tudom, miért adtam neki múltkor 3 pontot az 5-ből...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése