Gondolom észrevettétek, hogy a hónapok során kísérleteztem, hogy hogyan is közöljem ezt a listát?
Van egy papírom, ahová írom az olvasmányaimat, és itt mindig kihúzom szövegkiemelővel azokat, amik megfogtak és emlékezetesek voltak számomra. Ezeket itt is kiemelem. De a többit is, tehát:
- zöld- nagyon jó volt, az egyik kedvencem lett
- sárga- jó volt, tetszett
- piros- inkább hagyjuk
2014. augusztus
- Marissa Meyer: Cinder
- Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?
- Helen Fielding: Bridget Jones 2. (angolul)
- Shakespeare: Szentivánéji álom
- Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
- Jennifer L. Armentrout: Obszidián (újraolvastam)
- Federico Moccia: A felhők fölött 3 méterrel
- Mathilde Bonetti: Love factor
- Jennifer L. Armentrout: Ónix (újraolvastam)
- Moliére: A fösvény
- Voltaire: Candide vagy az optimizmus
- Jus Accardo: Touch- Érintés (újraolvastam)
- Stephanie Perkins: Lola és a szomszéd srác
- Jennifer L. Armentrout: Opál
- Brigid Kemmerer: Storm- Vihar
A hónap könyve
Biztos rájöttetek, hogy ezért a címért a "zöld" könyvek játszanak, közülük pedig az újraolvasások kiesnek, szóval most egész kevés, mindössze három könyv közül kellett választanom. A döntésem pedig szerintem egyáltalán nem meglepő:
Az Opál mindenki szereti! Egyelőre 99%-os Molyon- persze ilyen korán a rajongók olvassák, egy helyett most már két szívdöglesztő pasi van benne- kell ennél több? Szerintem nem. :) Viccet félretéve: egy újabb zseniális kötet az írónő tollából, fantasztikus és humoros fogalmazásmóddal. Imádtam!
A hónap csalódása
Itt sokat vaciláltam a Bridget Jones és a Love Factor között, mert bár egyértelműen az utóbbi volt a rosszabb, azt mégsem nevezném csalódásnak, hiszen nem is számítottam sok mindenre. Végül aztán úgy döntöttem, hogy mégis inkább Mathilde Bonetti hadoválása érdemli meg a vesztességet. Azt sem tudom, miért adtam neki múltkor 3 pontot az 5-ből...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése