2014. október 31., péntek

Olvasmányaim 2014 szeptember-októberében

Sziasztok!

  Eszméletlenül sűrű volt az utóbbi két hónapom, ezért nem maradt sok időm az olvasásra sem. Szeptemberben mindössze 3 könyvvel sikerült végeznem, ami abszolút az idei negatív rekordom, ezért úgy döntöttem, arra a hónapra nem is írok külön összegző posztot.
  Az októberem is hasonló rohanós tempóban telt, de az őszi szünet alatt azért ráhajtottam az olvasásra is, így végül két hónap alatt sikerült elolvasnom 10 könyvet, bár még ez a szám is elég gyalázatosan hangzik. :D
  A színekre még remélem emlékeztek (dióhéjban: zöld-nagyon jó; sárga-elment; piros-soha többet)!
  Hogyha az adott könyvről készült értékelés, akkor a címre kattintva elérhetitek azt! :)

Szeptember:

  • James Dashner: Az Útvesztő
  • Colleen Houck: A tigris utazása
  • Pittacus Lore: A Negyedik

Október:

  • Maurice Druon: A vaskirály
  • Sophie Jordan: Tűzláng
  • Voltaire: Candide (suli miatt, újraolvastam)
  • James Dashner: Tűzpróba
  • Gayle Forman: Ha maradnék
  • Gayle Forman: Hová tűntél?
  • Jennifer L. Armentrout: Origin (angolul)
Szóval mint látjátok, nem volt rossz két hónapom, uralkodó a zöld szín, éppen ezért úgy döntöttem, mégis választok mindkét hónapra egy legjobb könyvet, az pedig szerintem egyértelműen kirajzolódik, hogy mi volt a legrosszabb élményem a két hónap alatt.

Szeptember hónap könyve:



 

Október hónap könyve:

Na, itt bevallom, nagy bajban voltam, mert nem tudtam dönteni a Ha maradnék és az Origin között- valljuk be, a két könyv gyakorlatilag összehasonlíthatatlan. Végül nem akartam elkövetni több "szabályszegést" azzal, hogy két győztest hirdetek, úgyhogy a választottam végül:


Novemberben ha törik, ha szakad, elkerülhetetlenül többet fogok olvasni abból a nyilvánvaló okból kifolyólag, hogy rengeteg új könyv megjelenik (amikre mindenképp számítsatok a blogon: Toxic, Mennyei tűz városa, Vaskirálynő, Csak egy év és Oh boy- ez utóbbi már régebben megjelent, de a CoHF most rendeltem meg).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése