2014. október 31., péntek

Halloween TAG

Sziasztok!

A blogon azt hiszem ez az első tag, ha van kedvetek, csináljátok meg ti is! :)

1. Mi a kedvenc Halloween-i filmed?

Hmmm.. Nem tudom, mennyire számít Halloween-i filmnek, de tavaly a barátaimmal az Eleven testeket néztük, és azóta ez a film nekem nagyon kötődik az ünnephez.

 

 

 2. Mennyire szereted a Halloween-t? (1-től 10-ig terjedő skálán) 

Mondjuk 7. Igazából semmi különös érzésem nincs vele kapcsolatban, nem is magyar ünnep. Lehet jó buli belőle, az igaz. :)

 

 

3. Mi a legkedvesebb Halloween-i emléked? (Ha van)

Az idei Halloween-buli. Nagyon jól szórakoztunk, be is öltöztünk, tele voltunk mindenféle foszforeszkáló cuccal és jó zenékkel... szóval jó volt. :)

 

 

4. Faragtál már valaha töklámpást? Milyen lett?

Kiskoromban, úgyhogy képet most nem tudok mutatni. :) Anya azért segített benne ;) 

 

 

5. Ha elmennél egy Halloween-i buliba minek öltöznél be? 

Idén ötlet híján Árnyvadász voltam. :)

 

 

6. Kedvenc édesség? 

Túúúúl sok van. :D

 

 

7. Mi a legfurább félelmed? 

Nem mondanám, hogy vannak fura félelmeim. Gyűlölöm a bogarakat-rovarokat, egereket, patkányokat és rokonaikat, de nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok.

 

 

8. Melyik a kedvenc szörnyed? 

Amelyik nem bánt. Mondjuk Shrek... :D

 

 

9. Mit szoktál csinálni Halloween napján?

Semmi különöset. Ma például éjt nappallá téve olvasom az Origint. :) 

 

 

10. Kedvenc borzongatós könyv? 

 Imádom a Darren Shan könyveket, azok közül is a kedvencem az Árnyak asszonya, bár az igaz, hogy nem az a legijesztőbb, úgyhogy akkor mondom a Démonvilág sorozatot! :)

 

 

11. Meséld el az eddigi legfélelmetesebb élményedet! 

Hmmmm...  Igazából ez nem olyan hú de félelmetes, inkább nevetséges élmény, de ekkor tényleg halálra rémültem. Talán úgy egy éve volt, már hajnal fél egy fele, miután megnéztem egy jó kis ijesztő TVD részt a Coolon. Tényleg ijesztő rész volt,  úgyhogy ne röhögjetek ki, hogy már eleve gombóccal a torkomban mászkáltam a sötétben. Aztán kinyitottam a szekrényemet, mire mozgolódást hallottam a fejem fölül, és hirtelen valami hatalmas robajjal a nyakamba szakadt. Én persze sikítottam, mint az őrült, a szívem majd kiugrott a helyéről- meg gondolom a szüleimnek is, amikor meghallották. Anya rohant a szobámba, de én akkor már sikítás helyett majdnem sírtam- a megkönnyebbüléstől. Lámpafénynél kiderült, hogy ahogy kinyitottam a szekrényajtót, valahogyan húztam vele együtt egy dobozt is, ami a szekrény tetején volt. Azon meg természetesen egy csomó dolog, plüssállatok, még több doboz, ilyesmi. A legjobb az volt az egészben, hogy a hajnalt társasjáték-tartozékok és egyéb gyerekjátékok összeszedegetésével töltöttem, miközben folyamatosan röhögtem. Izgalmas egy éjszaka volt! :D

 

 

12. Ha választanod kéne milyen rémséggé változnál? (boszorkány, sárkány, zombi, vámpír, vérfarkas - nem csak a felsoroltak közül választhatsz) 

Nem rémséges boszorkánnyá. :D

 

 

13. Hiszel a szellemekben vagy a természetfelettiben?

Igen. 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése