2014. november 30., vasárnap

Olvasmányaim 2014 novemberében

Sziasztok!

  Ebben a hónapban sajnos nagyon, de nagyon nem voltam aktív a blogon, de a téli szünetben amit tudok, bepótolok! Addig is arra kérlek titeket, hogy írjatok nekem, hogy az alábbi könyvek közül melyikről szeretnétek értékelést, mert azokról, amelyek a legjobban érdekelnek Titeket, megpróbálok minél hamarabb kritikát írni!
  Mindenesetre sikerült 9 könyvet elolvasnom, és hál' istennek mind nagyon jó volt, szóval végső soron sikeres hónapot zártam. De térjünk a tárgyra!
  A színekre remélhetőleg még emlékeztek:
  • zöld- nagyon tetszett
  • sárga-tetszett, de többet vártam
  • piros- inkább hagyjuk

 2014 NOVEMBER:
  • Lacey Weatherford: Crush (angolul olvastam)
  • Julie Kagawa: A vaskirály (újraolvastam)
  • Cassandra Clare: Mennyei tűz városa
  • M.A. Murail: Oh, boy!
  • Julie Kagawa: A vashercegnő (újraolvastam)
  • Julie Kagawa: A Vaskirálynő
  • Gayle Forman: Csak egy év
  • Jus Accardp: Toxic- Mérgezés
  • Colleen Hoover: Slammed- Szívcsapás
  Igen, elég egyhangúan zöld lett ez a hónap, de ez persze csak jót jelent.Az már más kérdés, hogy milyen nehéz volt így hónap kedvencét választani (hónap csalódását meg pláne)... A top 3 nálam egyértelműen az Oh, boy!, a Toxic és a Slammed volt, de lehetetlen igazságosan választani közülük. A Toxic egy YA fantasy, a Slammed egy New Adult történet, az Oh, boy! meg... igazából nem is tudom, minek nevezzem, most nem jut eszembe olyan könyv, amivel egy lapon tudnám említeni.
  Csalódás pedig nem igazán volt a hónapban. A Mennyei tűz városa és a Vaskirálynő között vacilláltam, de nem azért, mert rosszak lettek volna, hanem mert többet vártam volna az írónőktől. 
Végül, hosszú-hosszú tanakodás után:

A hónap(om) könyve:

Oh, boy!



A hónap(om) csalódása:

Mennyei tűz városa
(fáj a szívem, hogy egy Cassandra Clare könyvet ilyen címmel illetek, de tényleg végig volt valami hiányérzetem, pedig nagyon szerettem volna, hogyha legalább a befejezés felér az első három könyv színvonalával)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése