2014. december 25., csütörtök

2014 Karácsonyi TAG

Sziasztok!

Gondoltam, valami különlegessel kéne visszatérni, bár nem tudom, hogy egy TAG mennyire számít különlegesnek. :) Ha van kedvetek, ti is válaszoljatok kommentben a kérdésekre!

 

 

1. Kedvenc karácsonyi filmed?

Nem igazán van. Persze, mindig lemegy a Reszkessetek betörők vagy a Télapu (illetve a tévében szinte mindig adják a Beethoven-t is), de igazából azt nézzük, ami van, szerintem a karácsonyi filmek nagy százaléka elég gagyi. :D ;)

2. Kedvenc karácsonyi szín?

Ez az az időszak, amikor még a pirost is megszeretem valamennyire, de egyébként a fánk most például lila. :)

3. Szeretsz kiöltözni karácsonykor, vagy maradsz pizsiben?

A Szenteste kiöltözős, de onnantól kezdve az egész szünetben kora estétől pizsiben és mamuszban flangálok a lakásban. :) 

4. Ha csak egyvalakinek vehetnél ajándékot, ki lenne az?

Büszke vagyok magamra, ennél a kérdésnél megtaláltam a kiskaput! Szóval, én nagyrészt inkább készíteni szoktam az ajándékokat, úgyhogy az öcsémnek venném, ő annak jobban örül, a többieknek meg csinálnék valamit. :) Egyébként nem hiszem, hogy tudnék választani.

 5. Este nyitod ki az ajándékot, vagy reggel?

Mindig 24-én este. Általában 4 óra körül állunk neki enni, de már vacsi előtt berakja mindenki az ajándékokat a fa alá, aztán elpakolunk az asztalról, is kibontjuk őket. 

6. Építettél már mézeskalácsházat?

Persze, bár az esetek többségében összedőlt. :D

7. Mit szeretsz csinálni a karácsonyi szünetben?

Lazulni, olvasni, (enni,) családdal, barátokkal lenni.

8. Mit kérsz karácsonyra?

Hajvasalót kértem, de e-book olvasót kaptam, azt hiszem, jobban jártam. :) <3 

9. Kedvenc karácsonyi illat?

Nem igazán tudok választani, az összeset szeretem: égő gyertya, mézeskalács, hal, halászlé, narancs, szegfűszeg, fahéj... Imádom őket! Nem is magukat az illatokat, csak azt, hogy a karácsonyra emlékeztetnek. :)

10. Kedvenc karácsonyi étel?

Püspökkenyér! (igen, én azzal lakok jól xD)

11. Mi a kedvenc karácsonyi emléked?

Furcsa, de igazából nem sok karácsonyra emlékszem. Az egyetlen, ami kiskoromból élénken megmaradt, az az, amikor kaptam egy járóbabát. Emlékszem, ahogy láttam a gyönyörű, hatalmas csomagot a fa alatt, és rácsodálkoztam, hogy hogy lehet ennyi pénze a Jézuskának. Kibontottam, és benne volt egy csodaszép szőke, göndör hajú baba. Igazából nem volt minőségi, pár hét után ki is tört a lába meg ilyenek, de kisgyerekként annyira lenyűgözött, hogy nem érdekelt. Visszaragasztottuk a lábát, és úgy is gyönyörű volt. :)

12. Kedvenc karácsonyi ajándékod?

Azt hiszem, erre a kérdésre az előzőnél válaszoltam. :) De egyébként most az e-book olvasómat tartom a legjobbnak, attól függetlenül, hogy mindennek nagyon örültem. :)

13. Van saját karácsonyi hagyományod?

Igazából minden évben más hagyományt követünk, viszont a kaja mindig ugyanaz: hal franciasalátával. Nos, azt én pont nem szeretem, úgyhogy nálam a köret dizájnosan ananászkonzerv. Igen, egyenesen a konzervdobozból. :D Azt hiszem, ez nevezhető saját hagyománynak. :)

14. Milyen dísz kerül a karácsonyfád csúcsára?

Mindig valami masni, ami színben illik az aktuális díszítéshez.


15. Mi volt a legőrültebb/legvadabb ajándékkívánságod gyerekként, amit sosem kaptál meg?

Hú, hát nyilván akartam pónit meg ilyeneket, de azért összességében elég realista gyerek voltam. :)

16. Volt már részed igazi fehér karácsonyban? 

Persze, bár őszintén szólva Szenteste egy picit azért örülök, ha nincsen hó, mert az egész este arról szól, hogy mászkálunk ide-oda a faluban a
rokonokhoz, és domb tetején lakunk, szóval jobbak a száraz utak. :) Bár most már jöhetne a jó!

 

17. Általában hol töltöd az ünnepeket?

Otthon a szüleimmel.

 18. Melyik a kedvenc karácsonyi dalod?

Hmmmmmm.... Hogy is mondják azt, hogy "tavaly karácsonykor megvettem neked a Magyar Hajózási Részvénytársaságot?" :D (aki nem ismeri még a viccet: Last Christmas I gave you MAHART, muhahahaha :D) Nem tudom, miért, de nekem a sokak által utált Last Christmas a kedvencem, bár Cascada feldolgozásában:

És emellett imádom a Pentatonix- Little Drummer Boy coverjét is, egyszerűen gyönyörű:

 19. Tudod a Mikulás rénszarvasainak nevét?

Ööö... Rudolf..? .)

 20. Melyik karácsonyi hagyományt várod a legjobban?

Nem a hagyományokat, hanem hogy az unokatesóimmal töltök 3 napot. :) <3

 21. Igazi vagy műfenyőt állítasz? 

Igazit.


22. Légy őszinte: mit szeretsz jobban, adni vagy kapni?

Adni. De tényleg. Persze, karácsonykor vannak a nagy ajándékok, szóval nyilván azokat is várom (tényleg, hány éves korig is jár a Jézuska-ajánék a fa alá? :D), de valahogy mindig több örömet leltem az ajándékok megvásárlásában/elkészítésében, becsomagolásában és átadásában, mint abban, amikor én kaptam valamit. Meg igazából ki sem tudom nagyon fejezni magamat, hogy ne örüljek túlzottam, de azért az ajándékozó lássa rajtam, hogy tetszik, amit kaptam (még akkor is, ha nem). 

 

23. Melyik az a hely, ahová egyszer majd karácsonykor el szeretnél menni?

New York!

 24. Jól, vagy gyatrán csomagolsz?

Hát... fogjuk rá, hogy viszonylag jól. :)

 

 25. Honnan tudtad meg az igazat a Mikulásról/Jézuskáról?

Az iskolában (igen, az ISKOLÁBAN!) hallottam, hogy a többiek a szüleiktől kérik az ajándékot, én meg ezt nem értettem, hiszen én mindig megírtam a levelet, bedobtam a postaládánkba, és onnan elvitte a Jézuska, ha jók voltunk (bár jobban belegondolva, anyáék mondhatták volna inkább azt, hogy viszik a postára, ez így szerintem nagyon nem logikus... :D). Otthon bementem anyához a konyhába, és rákérdeztem, hogy akkor most nem is a Jézuska hozza az ajándékot? Ő csak mosolygott, és mondta, hogy nem. :)

Minden olvasómnak nagyon boldog, békés karácsonyi ünnepeket kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése