2014. december 31., szerda

Ez volt 2014...

Sziasztok!

Ennek az évnek is vége, úgyhogy az idei utolsó bejegyzésemben megpróbálom összesíteni, hogy mire kerítettem sort 2014-ben a könyvek háza táján, illetve mi történt a blogon ez idő alatt.
2015-ben mindenképpen többet szeretnék olvasni angolul, illetve magyar íróktól, és  a művelődésre is kicsit több időt kéne szánni, ugyanakkor a vásárlásokat nem ártana visszafogni egyrészt a kiadások, másrészt a helyhiány miatt. :)

  1. Elolvastam 104 könyvet (ezen jövőre javítani kéne), ebből...
    • ... 6-ot angolul
    • ... 7 volt klasszikus 
    • ... egyet kétszer olvastam
    • ... 8 volt újraolvasás (az előbbi könyvet nem számolva)
    • ... 11 magyar író tollából származott.
  2. Szereztem 73 új könyvet
  3. Elkezdtem 37 új sorozatot 
  4. LÉTREHOZTAM A BLOGOT
  5.  Megírtam 90 bejegyzést, ebből...
    •  ... 41 volt könyvkritika (~45%)
    • ...  8 hónap végi összesítés (~8%)
    • ...14 valamilyen kezdeményezéssel kapcsolatos (~15%)
    • ... 2 valamilyen fordítás (~2%)
    • ...9 borítómustra (10%)

A blog statiszikája

Az öt idei (vagyis mindenkori) legnépszerűbb bejegyzés

  1. Leiner Laura- Késtél (BORÍTÓMUSTRA)
  2. John Green- Csillagainkban a hiba
  3. Az eredeti rosszfiú: Az igazi Travis Maddox
  4. Federico Moccia: A felhők fölött három méterrel
  5.  Odette Beane: Egyszer volt, hol nem volt

Menüpontok

  • A "Könyvek a blogon" fület nyitjátok le legtöbbször
  • A "Rólam" pont érdekel titeket legkevésbé :D (és ennek örülök is)

 Keresési kulcsszavak, amikkel a legtöbben idetaláltak a Google-n keresztül

  1. "bexi sorozat"
  2. "kelsey"
  3. "a felhők fölött három méterrel könyv"
  4. "brigid kemmerer vihar" 
  5. "leiner laura bexi"
  6. "smiley" (????)
  7. "america singer"
  8. "bexi"
  9. "kissing booth"
  10. "mennyei tűz városa ebook" (?????)

Országok, ahonnan ide kattintottak

  1. Magyarország
  2. Egyesült Államok
  3. Románia
  4. Németország
  5. Szlovákia
  6. Lengyelország
  7. Szerbia
  8. Oroszország
  9. Franciaország
  10. Ausztria

Köszönök szépen minden feliratkozást, kommentet és megnyitott bejegyzést, remélem, jövőre is találkozunk! :)
Boldog új évet mindenkinek!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése