2014. december 29., hétfő

Olvasmányaim 2014 decemberében

Sziasztok!


Igaz, most nem csak a hónapot, hanem az egész évet kéne lezárni, de úgy gondoltam, inkább előrehozom ezt a posztot, és az év értékelését majd egy TAG keretein belül oldom meg.
Azt hittem, végigolvasom majd a hónapot, ennek ellenére eddig csak 4 könyvvel sikerült végeznem, de úgy látszik, ez a karácsonyi rohangálás ára. (Mondjuk igaz, folyamatosan barkácsoltam az ajándékokat, nem csoda, hogy nem olvastam éjszakánként- bal oldalt láthattok is egy kis képet). Emellett a 4 könyv mellett viszont elkezdtem az Outlandert és az Oppositiont, ez utóbbit biztoa befejezem még idén, szóval bátorkodtam őt is hozzávenni a listához. :)
Kapni viszont természetesen már többet kaptam, bár szerencsére a vásárlásokkal sikerült visszafognom magamat, ezért  "csak" az alábbi könyvekkel gazdagodott a könyvtáram:


  • Katie McGarry: Pushing the limits- Feszülő húr
  • Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan: Mit vegyünk egy árnyvadásznak, akinek mindene megvan?
  • Diana Gabaldon: Outlander- Az idegen
  • Colleen Hoover: Visszavonuló
  • Marissa Meyer: Scarlet
  • J. L. Armentrout: White Hot Kiss
  • J. L. Armentrout: Stone Cold Touch
  • Pat Conroy: Hullámok hercege
De ami legjobb: karácsonyra kaptam egy E-BOOK OLVASÓT!!! Eddig mindig a telóm fölött hunyorogtam, most pedig végre szemkímélő módon olvashatok. :) Nem mellesleg 300 klasszikus volt gyárilag az olvasón, és kaptam még rá jó pár e-könyvet. :)


Színkódok:
zöld- nagyon jó
sárga- elment
piros- hagyjuk...




2014. december: olvasások
  1. Stefan Zweig: Stuart Mária (a 100. könyvem az évben)
  2. Katie McGarry: Feszülő húr
  3. Clare, Brennan: Bane Krónikák 8.
  4. Móra Ferenc: Aranykoporsó
  5. J. L. Armentrout: Opposition (angolul)
A hónap csalódása
Igazából nem ért kellemetlen meglepetés egy könyvnél sem, de valamit választani kell, és a színek egyértelműen kiadják:

 Igazából nem akarom lehúzni, mert voltak sokkal rosszabb részek a sorozatban, és novellának teljesen elmegy, de ezt a címet most ő kapta. :) ;)

A hónap könyve

Egyértelmű. Semmi kérdés.

Jól felépített, elgondolkodtató történet szerethető karakterekkel, lenyűgöző stílussal. Nem hiszem, hogy kell ennél több.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése