2015. október 30., péntek

COVER REVEAL: Tavi Kata- Táncvarázs

Sziasztok!

Hamarosan megjelenik Tavi Kata nagy sikerű Sulijegyzetek sorozatának harmadik kötete, a Táncvarázs! Ismerd meg a regény fülszövegét és az új kötet borítóját, ami egyébként ismét Egyed Regina és Németh Balázs munkája.
 Itt előjegyezheted a könyvet!
(Figyelem! Az előjegyzés nem minősül előrendelésnek, de amint a kötet előrendelhetővé válik e-mailben értesít róla a kiadó! )
Tedd kívánság és/vagy várólistára Molyon!



  Fülszöveg és borító

Lilla és Krisztián egy párként kezdi a tizenegyedik évfolyamot a Duna-parti Gimnáziumban. A két szerelmes mindent megtesz, hogy semmi se rontsa el a boldogságukat, de mintha a szülők összeesküdtek volna ellenük, és amikor nem ők gördítenek akadályokat Lilláék útjába, a baráti társaságban akad mindig valami baj.
Képes lesz Krisztián elviselni Lilla és Márk szoros barátságát?
Sikerül Lillának megfejtenie Ákos szokatlan viselkedését?

Hogyan alakul Jázmin és Kristóf felettébb zűrös kapcsolata?

Kibe szerelmes Gréta? És miért érzi Flóra egyedül magát?

Lilla az idei évben még komolyabban veszi a táncórákat, mert nagy a tét az év végi vizsgán. Vajon tényleg neki teremtették a színpadot? Krisztián pedig kosarasként olyan lehetőséget kap, amire nem is számított.


 A szerzőről


Tavi Kata 1984-ben született. Író, tanár, végzettsége szerint könyvtáros is, jelenleg egy könyvesboltban dolgozik, mint üzletvezető. A II. Aranymosás mese- és regénypályázaton tűnt fel romantikus ifjúsági sorozatának első részével, ami Nyitótánc címen 2013-ban jelent meg a Könyvmolyképző Kiadónál.

  Blogja

Kérdések
A Cover Reveal szervezői arra is megkértek minket, hogy válaszoljunk néhány kérdésre a könyvvel és a borítóval kapcsolatban. Íme:

 Hogy tetszik a borító?

Őszintén szólva? Nagyon! Az eddigi három közül nekem messze ez tetszik a legjobban, pedig már a Nyitótáncéval is teljesen ki voltam békülve. A borítón szereplő srác egyébként szerintem nem egészen olyan, mint a könyvbéli Krisztián, de ettől függetlenül az összkép nagyon hangulatos.

Mit gondolsz a magyar ifjúsági regényekről?

Mostanában már egyre kevesebb ifjúsági regényt olvasok, de összességében azt gondolom, hogy a magyarok is bőven elérik a nemzetközi színvonalat ezen a téren, sőt!  Én úgy látom, a legnagyobb baj az, hogy ebben a műfajban (ahogy az összes többiben is) már nagyon nehéz újat mutatni, akarva-akaratlanul is lesznek közös pontok a különböző regények és sorozatok között, ebből kifolyólag egymáshoz hasonlítva állítják őket pellengérre. A gimis történeteket például szinte kivétel nélkül Szent Johanna Gimi-utánzatnak titulálják (ami egyébként néhány esetben teljesen indokolt is, de hadd ne mondjak példát). 
Mielőtt viszont ez ember lehúz egy könyvet, nem árt elgondolkoznia azon, hogy ő vajon a célközönségbe tartozik-e? Ha nem, akkor vagy nézze a célcsoport szemével, vagy inkább hagyja meg a véleményalkotás jogát azoknak, akikhez íródott a történet. Kritizálhatom én a Thomas, a gőzmozdonyt, mondván, hogy milyen primitív és bugyuta mese, de tudom, hogy jó pár évvel ezelőtt én is minden áldott nap halandzsáztam a tévével a főcímdalt. Hasonlóképp volt ez az SzJG-vel is: imádtam, dedikáltattam a könyveket, volt, amelyiket ötször újraolvastam, de mostanra már kicsit meguntam Leiner Laurát. Ettől függetlenül, ha éppen nem egy mély mondanivalót közvetítő könyvre vágyom, simán előfordulhat, hogy beleolvasok az egyik részbe, és ilyenkor még mindig nagyon jókat mosolygok. Szóval egyáltalán nem olyan rossz és értéktelen tucatregények ezek, mint amilyeneknek sokszor beállítják őket. Természetesen akadnak nagyon gyenge próbálkozások is, de Tavi Kata regénye például kifejezetten tetszett, most is nagyon kíváncsi voltam már a borítóra. :)

Tánc, vagy kosarazás? Ha egyet választhatnál, mivel töltenéd a szombat délutánod?

Nem vagyok benne biztos, hogy a tánc jó ötlet, de aki valaha is látott már engem labda közelében, biztos vagyok benne, hogy inkább ezt a fajta mozgásformát javasolná, biztonságosabb, ha nem kell dobálnom semmit és senkit. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése