2017. április 13., csütörtök

Megvan a fiatal Dumbledore! | LEGENDÁS ÁLLATOK ÉS MEGFIGYELÉSÜK

Sziasztok!

Biztosan sokan láttátok a Legendás állatok és megfigyelésük című filmet. Én írtam is róla a blogon, elmondtam, hogy nekem azért nem annyira tetszett, de ettől függetlenül nagyon kíváncsi vagyok a következő részre, amikor is megjelenik majd Dumbledore és többet szerepel majd Grindelwald is.
Ma kiderült, ki kapta a fiatal Dumbledore szerepét, de mielőtt elárulnám, nézzük, kik bújtak eddig a professzor úr bőrébe!

Először Richard Harris kapta meg a szerepet, ő volt az, akit az első két filmben láthattunk. A Titkok Kamrája élete utolsó előtti filmje volt, hiszen sajnos a film bemutatásának évében, 2002 október 25-én elhunyt.

Richard Harristől Michael Gambon örökölte meg a karaktert. Ő az, aki igazán beégett az emberek emlékezetébe, hiszen 6 filmen keresztül játszotta Dumbledore-t.

És akár hiszitek, akár nem, volt még egy színész, aki "eljátszotta" Dumbledore-t a Harry Potter- filmekben. Igaz, talán még annyi szerephez sem jutott, mint Jamie Campbell Bower Grindelwald-ként, de azért pár pillanat erejéig Toby Regbo is alakíthatta a karaktert. Ő egyébként a Reign c. sorozatból lehet ismerős Nektek, ő játszotta Stuart Mária (Mary) férjét, II. Ferencet (Francist).

Én nagyon örültem volna, ha most is Toby Regbo kapja a szerepet, de persze erre nem volt sok esély, nem is így lett. Ebből kifolyólag 2018-ban, amikor kijön az új Legendás állatok- film, egy negyedik színészt láthatunk Dumbledore szerepében, Jude Law-t!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése