2016. december 30., péntek

Ilyen volt 2016: Év Végi Book Tag

Sziasztok!

Az idei évet egy Book Tag segítségével zárom le, amit az Anya olvas blogról loptam engedéllyel. Kezdjük is! :)

1.Legjobb könyv, amit 2016-ban olvastál:
A Lady Midnight! Magyarul még nem szereztem be, lehet, hogy nem is fogom, de angolul is zseniális volt. Az értékelésemet itt találjátok!

 
2.Legjobb folytatás, amit 2016-ban olvastál:
Egyértelműen az Origin, bár már korábban olvastam angolul. Az értékelésemet itt találjátok. :)

 
3. Legnagyobb csalódás:
 Imádok Nostradamusról olvasni, de Mario Reading könyve szörnyen unalmas, klisés és vontatott volt.



4. Legnagyobb meglepetés:
Jó, jó, tudom... Szabó Magdát mindenki isteníti, én meg eddig egy könyvet sem olvastam tőle. Viszont idén nyáron megtettem, és Az ajtótól leesett az állam!

 
5. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új): 
Itt újra Szabó Magdát említeném, mert azóta csak úgy lesem a könyveit minden könyvesboltban.
 
6. Legújabb kedvenc karakter:
Julian Blackthorn a Lady Midnightból.

7. Egy könyv, amin sírtál:
Csak egyet mondhatok? Akkor legyen a Mielőtt megismertelek, mert azon konkrétan zokogtam.

 
8. Egy könyv, ami boldoggá tett:
Marie-Aude Murail: Simple/Lakótárs kerestetik! Magyarul és franciául is olvastam, és a komoly üzenetével együtt is hihetetlenül imádnivaló volt.

 
9. Kedvenc filmadaptáció, amit idén láttál:
Safe Haven/Menedék. Úgy gondolom, hogy tényleg van mondanivalója, és mind a könyv, mind a belőle készült film Sparks erősebb történetei közé tartozik.

 
10. A legszebb könyv, amit idén vásároltál:
A Lady Midnight (ismét). Gyönyörű, nagy alakú, vastag, csillog-villog és minden egyéb, sajnálom, hogy a második rész borítója nem lesz ilyen szép.

 
11. Mely könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?
Delphine de Vigan- Un soir de décembre. Csak azért kezdtem el, hogy gyakoroljam a nyelvet, de azért szeretném még idén befejezni.


12. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél:
 Az Isla és a hepiend blogturnéján nyertem egy példányt a könyvből, de sajnos még nem érkezett meg.



13. Legjobban várt új megjelenés 2017-re:
A (szerintem) elbaltázott borító ellenére is a Lord of Shadows.



Jó bulit holnapra, aztán pedig nagyon boldog, sikerekben gazdag 2017-et kívánok mindenkinek, ha pedig ti is válaszolni szeretnétek a kérdésekre, akkor hajrá! :) Kukacoljatok Molyon, és elolvasom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése