2016. december 24., szombat

Karácsonyi Book Tag 2016

Sziasztok!

Nem szeretném, hogy a blog karácsonyi bejegyzés nélkül maradjon idén, úgyhogy íme egy idei karácsonyi book tag az Anya olvas blogról, amit én is kitöltöttem, fogadjátok szeretettel! :)

1. Várakozás - a karácsony igazi izgalma!
Melyik könyv(ek) megjelenését várod idén legjobban?
Így, december végén már nem várok sokat 2016-tól, de talán a Lady Midnight és az új Harry Potter voltak azok, amiket idén legjobban vártam. Előbbit imádtam, az utóbbi egy picit csalódás volt, de nem bántam meg, hogy elolvastam.




2. Karácsonyi dalok, énekek
Egy könyv vagy író, aki/ami ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?
Az előbb említett két könyv szerzői- Cassandra Clare és J. K. Rowling, ha pedig egy kicsit a komolyabb irodalom felé fordulunk, akkor Druon, Victor Hugo és Szabó Magda. 


3. Mézeskalács házak
Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?
Egyértelműen a Harry Potternek! Most olvasom újra sokadszorra (éppen angolul), és még mindig rácsodálkozok, mennyire bonyolult világot épített fel az írónő a történet köré. Egyszerűen zseniális.
 
 
4. A karácsonyi ének
Kedvenc karácsonyi klasszikusod vagy egy karácsonyi könyv, amit nagyon el akarsz olvasni.
Hát, pont ma reggel gondoltam rá, hogy hiába fogadtam meg, idén sem sikerült elolvasni Dickenstől a Karácsonyi éneket. Nem baj, majd jövőre. ;)
 
 
5. Karácsonyi édességek
Melyik könyvet szeretnéd megkapni karácsonyra?
A Harry Potter második részét franciául, illetve az Oblivion 2-t. Úgy tudom, a Jézuska teljesíti a kívánságomat. ;)
 
 
6. Gyertyák az ablakodban
Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős érzést?
A kis hercegtől. Még mindig varázslatos kis történet!


7. Karácsonyfa meg a díszek
Melyek a kedvenc karácsonyi borítóid?
Nem nagyon olvasok karácsonyi könyveket (sajnos), így borítót sem tudok választani.
 
 
8. Karácsony öröme
Mi a kedvenced a karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?
Természetesen én is imádok ajándékokat bontogatni, de valahogy mégis azt a pillanatot szeretem legjobban, amikor valamikor a 23-a és 24-e közti éjszaka végre becsomagolom az összes ajándékot, amit én adok, és ott sorakoznak a szekrényemben.
 
Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, és megköszönni azoknak, akik egész évben követtek! 
Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése