2017. március 1., szerda

Hóvégi Összegzés | 2017. február

Sziasztok!

Jelentem: tavasz vaaaaaaan! Elvileg. Naptárilag. Mert az biztos, hogy március első napja nem telt túl napsütésesen, sőt! Az esőtől úgy felázott a talaj is, hogy a mai futásból egy-egy szakaszon inkább csúszkálás lett. 
Rátérve arra, amiről ez a bejegyzés igazából szól: nézzük, milyen volt a február!


 Mint látjátok, a februári tornyom nagyjából feleakkora, mint a januári volt, viszont ha azt nézzük, hogy egész hónapban nem vettem egyetlen könyvet sem, azért szép mennyiség. :) A két Harry Pottert a szüleimtől kaptam, hogy végre-valahára angolul is teljes legyen e sorozat, a francia könyvet a tanárnőmtől a nyelvvizsga után (na mondjatok még egy ilyen király franciatanárt! :D), a Bardo pedig recenziós könyv volt.

5 könyvet olvastam el, ebből csak kettőtől készült értékelés, mindkettő recenzió volt:

    Ezeken kívül egy könyvről készül még bejegyzés, az Egy kutya négy életéről.      

A hónap kedvence

Nem épp új történetek számomra, de angolul is imádtam őket, választani pedig nem tudok:


           

A hónap legnépszerűbb bejegyzése


Legjobban a Legnépszerűbb könyvek legnépszerűbb idézetei #1 c. bejegyzést szerettétek a hónapban, ami januári. A februáriak közül az  1 szerző, 10 kérdés első része, az A. O. Estherrel készült interjú volt a favorit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése