2017. március 5., vasárnap

MONDOK: 10 gyönyörű borítót!

Sziasztok!
Igen, igen. Mindenki tudja, hogy nem ítéljük meg a borító alapján a könyvet. De azért mégis vannak olyanok, amik mellett egyszerűen nem lehet elmenni, és még akkor is a legnagyobb örömmel tárolom őket az amúgy folyton gyarapodó, mégis állandóan túl kicsinek bizonyuló polcaimon, ha a történetük nem nyűgözött le. Hát még ha a történet is tetszik... ;)
Egyébként kicsit csalnom kell, az egy sorozatokat egy kalap alá veszem, ezeknél nem tudnék dönteni, és egy legszebb borítót választani. :)

Az aranykalitka gyakorlatilag az apropója a bejegyzésnek. Megláttam, beleszerettem a borítóba, aztán rákerestem. Nem kapott túl jó értékeléseket, de én akkor is olvasni akartam, csak hogy ott viríthasson a molyos  olvasmányaim között.
Egyébként maga a könyv valóban nem nyűgözött le, de azért elvoltam vele. Az értékelést róla itt találjátok.


Na, a Párválasztót sem az ajánlások miatt olvastam el. A különbség az, hogy az első három kötet tényleg nagyon tetszett, így be is fogom szerezni majd őket angolul vagy franciául (csak hogy kövessem a saját tanácsomat, amit az idegen nyelvű olvasásos bejegyzésemben leírtam). 


Anno ebben a szerelemben is szerepet játszott a gyönyörű borító, na meg egy elég jó akció. Egyébként a Hervadás sem egy rossz könyv, a róla szóló értékelés sajnos sosem készült el, de ennek ellenére ajánlanám Nektek- az egyetlen gond az, hogy magyarul nagy valószínűséggel már nem folytatják.




Egy időben rengeteg Vörös Pöttyöst olvastam, akkor szereztem be a Vastündérek első két részét is. Emlékszem, hogy régen imádtam, mostanra viszont már nem is igazán emlékszem a történetre. Az ilyen "felejtős" könyveket általában megpróbálom eladni, de ezek olyan szépek, hogy biztosan maradnak a polcomon. :)





Akármilyen szép, a Nightshade c. könyvet nem ajánlom elolvasásra. Én szerencsére könyvtárból vettem ki, úgy még elmegy, de szerintem ne költsetek rá pénzt. A molyos értékelésem szerint már 2014-ben sem tetszett, sőt, annyira nem hagyott mély nyomot bennem, hogy mostanra már a címére sem emlékeztem, az olvasásaim között kellett rá visszakeresnem.




A Fallen sorozatot is nagyon szerettem régen, de ezt a négy könyvet is elsősorban a borítók miatt vettem meg. Ha jól emlékszem, mindet le is rajzoltam, a Fallen kapcsán nagyon megtetszettek akkor a hasonló hangulatú képek, rengeteg ilyen rajzom volt pár éve.
Egyébként még mindig nem gondolom azt, hogy ez egy rossz sorozat, ha minden jól megy, egyszer már kijön belőle a film is, szóval olvassátok nyugodtan! :)





A Shadowhunter's Codex-et szerintem jó pár évvel ezelőtt szereztem be sokezer forintért, és igazából ha azt nézzük, nem érte meg, mert még mindig nem olvastam el. Viszont most, hogy így rájöttem, mindenképpen megpróbálok sort keríteni rá nyáron, mert egyébként érdekes dolgok vannak benne, csak ahhoz túlságosan is tömör és ömlesztett, hogy egy huzamban elolvassam. Amúgy tele van a szereplők jegyzeteivel és képekkel, szóval belülről is nagyon szép könyv.

Régebben le is fordítottam néhány részletet a Kódexből, ezeket itt találjátok.



Ezt a könyvet nem olvastam, ezért nem tudok róla semmit mondani, mindenesetre a borítója nagyon szép.




A Leányrablás Budapesten egyszerűen sehol sem kapható, ezért még nem olvastam a sorozatot, viszont az értékelések alapján azt gondolom, ez a történet felér a külcsínnyel.
A sorozat összes borítója gyönyörű, de a Rudnay- gyilkosságoké különösen szép, külön öröm, hogy részt vehettem a leleplezésében.







A Wallflowers- sorozatra a napokban találtam rá,  a hatból a fenti három borító teljesen elvarázsolt. Az értékelések is jók, úgyhogy ha lesz valamennyi felesleges pénzem, és épp nem lesz mit olvasnom (mintha ez előfordulhatna), azt hiszem, őket fogom beszerezni.


Kíváncsi vagyok ám a ti kedvenceitekre is, írjatok nekem!

Illetve mit gondoltok azokról, amiket én felsoroltam? Ti is a hasonló témájú, színvilágú borítókat szeretitek, vagy titeket más fog meg?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése