2014. május 21., szerda

#IreadYA 3. nap

Sziasztok!
A mai feladat, hogy töltsünk ki egy személyiségtesztet úgy, hogy közben egy YA szereplő helyébe képzeljük magunkat. Először arra gondoltam, hogy előveszem a régi magazinjaimat, hiszen azok tele vannak tesztekkel... Na persze. Mind olyan bugyuta dolgokra fókuszáltak, hogy inkább nekiálltam a neten keresgélni, de a hetvenkérdéses ezoterikus akármikkel sem fogtam meg. Úgyhogy nekiálltam angolul böngészni, és találtam egy egész tűrhetőt (bár szerintem ennek sincs kifejezetten sok értelme:

 

 

 

 

 

 

Két út van a szerelmed házához. Az egyik rövidebb ugyan, de egyszerű és unalmas. A másiknak sokkal gyönyörűbbek a látnivalói, de jóval hosszabb. Melyiket választod?

Gondolom, ezt nem teljesen szó szerint kell értelmezni. Ebben az esetben azt gondolom, hogy az a bizonyos karakter- az egyszerűség kedvéért jelenleg én, hiszen elvileg beleképzelem magam a helyébe- a rövidebbet választaná. Amúgy sem laknak túl messze egymástól.

 

Az úton látsz két rózsabokrot. Az egyik tele van fehér, a másik pedig vörös rózsákkal. Szedsz 20 szálat. Milyen arányban?

Először is leszögezném, hogy sosem teszünk páros számú virágot egy csokorba. Egyébként pedig úgy gondolom, hogy fele-fele arányban, azaz tízet- tízet, hogy miért, azt a bejegyzés végén elárulom.

Végre elértél a szerelmed házához. Becsöngetsz, és a szobalány ajtót nyit. Megkérheted őt, hogy hívja a szerelmedet, vagy inkább bemehetsz, és megkeresheted te magad. Mit csinálsz?

Biztos vagyok benne, hogy én magam keresem meg.


Végre felértél a szerelmed szobájába. Sehol senki. Hagyhatod a rózsákat az ablakpárkányon vagy az ágyon. Hova teszed őket?

Oké, előre érzem, hogy ennek valami elvont kiértékelése lesz, de valamiért szerintem az ágyon hagynám. Ki teszi az ablakpárkányra a virágot? 

Később ideje ágyba menni.  A szerelmed és te külön-külön szobában fekszetek le. Reggel felébredsz, és átmész a szobájába. Amikor belépsz, akkor alszik vagy már ébren van?

Szerintem ébren van. :)


Ideje hazamenni. Elindulsz visszafelé, és az előbbi két út közül választhatsz. Az egyszerű, unalmason mész, ami gyorsan hazavisz, vagy a hosszú, kanyargóson, ami csodaszép?

Szerintem a karakterem még mindig inkább a tettek embere, és nem hiszem, hogy ábrándozásra fecsérelné az idejét, pláne nem egyedül. Úgyhogy a röviden mennék. :)



 

És akkor, az értékelés:


Az, hogy a rövid utat választottam azt jelenti, hogy gyorsan és könnyen szerelmes leszek Hát jó, örülök neki. :D

A piros rózsák száma azt jelképezi, hogy mennyit adok én egy kapcsolatban, a fehér pedig az, amennyit elvárok. Azt gondolom, hogy az 50-50 % igaz is lehet az én karakteremre.

Az, hogy nem a szobalányt küldtem a szerelmemért azt jelenti, hogy egyenes vagyok és szeretem megoldani magam a problémákat.

Az, hogy hova teszem a rózsákat azt mutatja meg, hogy milyen gyakran szeretném látni a szerelmemet. Az, hogy az ágyra raktam le őket azt jelenti, hogy ha lehet, minden nap szeretnék találkozni vele (szerintem ez magától értetődik, nem?)

Az, hogy úgy képzelem, hogy ébren találom azt jelenti, hogy elvárom tőle, hogy változzon meg értem (???????)

Oké, ezen a kérdésen gondolkoztam egy ideig, de az, hogy a rövid utat választom hazafelé azt jelenti, hogy gyorsan ki fogok szeretni az illetőből. Na, ezt nem fogadom el :D


Szóval. Nem változott az az álláspontom, hogy az ilyen tesztek semmit sem érnek. :D Nem hiszem, hogy kitaláltátok, ki "vagyok", de elárulom, hogy a rózsákat azért választottam így, mert mindkét szín másik fiúhoz illik (meg szerintem amúgy is ezt választottam volna :D). 


A két fiú Will és Jem, én pedig Tessa voltam a Pokoli Szerkezetekből. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése