2014. május 22., csütörtök

#IreadYA 4. nap

Sziasztok!
A mai napon- ha jól értelmeztem- "kerítő(nő)t kell játszani", azaz párokat összehozni a YA univerzumban. Nos, én a világért sem szakítanék szét álompárokat, de azért eljátszok a gondolattal, hogy mi lett volna, ha...  :) (ezen kívül néhány esetben fiú-fiú és lány-lány kombinációk jutottak eszembe, ezeket inkább gyorsan elvetettem). Sajnos nem volt sokra időm, de szerintem ez a három szentségsértés is bőven elég egy napra :)

Dez a Denazenből + Jace a Végzet ereklyéiből
Nem, nem dobom félre sem Kale-t, sem Clary-t, de bizonyos szempontból szerintem nagyon jól kijönnének egymással, bár érdekes és kalandos lenne kettejük kapcsolata, valószínűleg telis-tele kisebb-nagyobb összezörrenésekkel.





Hazel a Csillagainkban a hibából + Jem a Pokoli Szerkezetekből
Talán nem mindig a hasonló embereket kéne összehoznom. Mindegy, a lényeg, hogy szerintem Hazel és Jem kiválóan megértené egymást, bár az, hogy a lány valószínűleg vele is hasonló sorsra jutna, mint Gusszal, az nem éppen biztató. Ja, és Jem valahogy... khm, konzervatívabb.


Izzy a Végzet Ereklyéiből + Daemon a Lux sorozatból
Nem tudom, ki hogy van vele, de én azért meglesnék egy-egy közös jelenetet ;) Itt is izzana a levegő, az biztos, bár szerintem kétséges, meddig bírnák együtt... Valamiért az ilyen emberek mellett mindig a nyugodtabban kötnek ki, és valószínűleg ez így is van jól. (és bocsi, de muszáj volt a cicás Pepe Toth képet betennem :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése