2014. június 3., kedd

A film főszereplői (Csillagainkban a hiba hét 5. nap)

Sziasztok!

Először is: ez a bejegyzés nem azoknak szól, akik már hónapok óta figyelik a rajongói oldalakat meg minden egyebet, és tökéletesen tisztában vannak a szereplőkkel. Persze nyugodtan átfuthatjátok Ti is, én csak örülök, de ezzel a poszttal most nem a rajongókat célzom meg. :) Én az alábbi 4 szereplőt tartom fontosnak:

Főhősnőnk, Hazel szerepében Shailene Woodley tündököl, akit a legtöbben A Beavatott Tris-eként ismerhettek. 

Miért örülünk neki?
  • 23 éves. Igaz, így is hat évvel öregebb a karakterénél, de mégis inkább eladhatóbb tiniként mint például Paul Wesley Stefanként a Vámpírnaplókban.
  • Fantasztikus színésznő, és ezt már bizonyította is.
  • Teljes mértékben képes átélni a szerepeit. És a madarak azt csicseregték, hogy ez alól Hazel karaktere sem képez kivételt.
  • (Igen, levágatta a haját! Oké, ez parókával is megoldható, és hülye érv, de akkor is egy rövid hajú lány játssza a rövid hajú Hazelt. :D )


Gus szerepét Ansel Elgort kapta, bár ő még nem igazán játszott semmilyen híresebb filmben...- gondolnánk először! De ki figyelmesen nézte A Beavatottat, annak biztosan feltűnt, hogy ő volt Tris testvére, Caleb! Én bevallom, nagyon boldog vagyok, hogy ő kapta a szerepet, mert nagyon hasonlóan képzeltem el a könyvbeli Agustust.

Neki miért örülünk?
  • 20 éves. Róla tényleg senki nem mondhatja, hogy túl öreg egy 18 éves srác  szerepére!
  • Korábbról ismeri Shailene-t, így már jó kapcsolatba kerültek a forgatás előtt is, és megvan köztük az a bizonyos kémia, ami elengedhetetlen egy ilyen filmhez.
  • Egyszerűen cuki, és egyszerűen ő Agustus Waters!


Aztán lássuk csak, ki van még... Például Isaac. Bevallom, Nat Wolff-ról ezelőtt még életemben nem hallottam (akik viszont jártasabbak a filmes világban, azoknak ismerős lehet például a Sutck in love-ból, amiben Lily Collins is játszott, de már Selena Gomez oldalán is feltűnt).
Ezenkívül bár szerettem Isaac karakterét a könyvben, különösebben nem alakult ki róla konkrét képem, így nem is izgatott annyira, hogy lerombolja-e a szerepét kapó színész a könyv alapján kialakult képet róla.  Igazából nem rombolta.

Miért örülünk neki?
  • Mert miért ne? :D
  • A trailer alapján az én fejemben létező Isaachoz nagyon, de nagyon közel áll az alakítása.

 És persze nem maradhat ki Van Houten sem, akit..... kapaszkodjatok meg.... Willem Dafoe alakít majd!!! Estig sorolhatnám a filmeket, amikből ismerhetitek, de talán elég ha néhányat mondok: Pókember, Az angol beteg, A mennyország kapuja, Párizs, szeretlek! Na, rémlik valami? Én amikor először megláttam, egyből a Pókember jutott eszembe, amiben imádtam az alakítását, ha már a karaktere nem is volt annyira szerethető. De hogy a Csillagainkban a hibában is viszontláthassam? -*_*

Miért örülünk neki?
  • Hihetetlenül karakteres egy fickó.
  • Simán beleillik a részeg, elvonult író szerepébe.
  • Bár több negatív szerepe is volt, azért általában mindig észrevettünk benne valami jót (legalábbis én, de talán csak mert szeretem), úgyhogy Van Houtennel sem lehet baj. Bár ő számomra nem kifejezetten egy negatív szereplő. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése